Sunday, August 2, 2009

Take Your Time..Relax.

Nampak enak lazat dan menarikkan... Memang seronok kalau dapat menikmati makanan yang sedap-sedap. Tapi untuk menjadikan makanan itu extra sedap,jangan makan sorang-sorang...tu namanya buruk lantak. Makanlah bersama kawan-kawan dan keluarga...confirm...makanan akan jadi bertambah-tambah sedap...kerana di nikmati bersama-sama. Makan berjemaah...nikmatnya lebih.

Ambillah masa anda untuk menikmati hidup yang seronok,indah dan sedap ini bersama mereka yang anda sayangi. Jangan sampai anda tidak punya masa untuk melakukannya. Hilang nikmat hidup kalau tiada perkongsian. Sebab tu kalau nak pahala lebih...solat berjemaah. Nak rasa nikmat hidup lebih kena juga berjemaah.


Jangan terus-terusan membiarkan hidup kita di belenggu kebosanan...kesepian...dan sendirian. Jadikan hari-hari anda lebih bermakna dan enak dirasa bersama-sama mereka di sekeliling kita. Just look araoud, mereka pasti akan bersama-sama berkongsi hidup untuk memaknakan sebuah kehidupan.









4 comments:

Dearie Pearls said...

salam dear..
kekadang nak cari time tapi sejak akhir2 nie susah sangat..
sob..
sob..

Izzah said...

@LOL
ala..siannye la kat my dear nie...
sometimes..u can curi2 masa jugak..hehehe..boleh ker..bila kerja2 LOl tu nak siap..sian dah kat dia...

fazemy said...

Rasa nak pergi bercutila. Best bila bgn tido time cuti...rasa nak panjang2 masa tu..

Izzah said...

@fazemy
mmg pun..seronok kalau dapat bercuti dan bersenang-senang..rasa nak sentiasa bersenang lenang..tapi duit tetap masuk tiap2 bulan.. leh tak???hehehhe...