Saturday, January 10, 2009

Aku merinduimu...ting!tong!

huhuhu..ingat lagi tak iklan tu?kalau tak silap saya iklan bedak ape ntah...zaman kanak2 punya iklan. Tapi saya bukan nak bercerita tentang iklan..saya nak menyatakan KERINDUAN yang amat sangat pada rakan2..sahabat2 blogger dan sesiapa jua yang sudi membaca tulis saya yang entah apa2 tu..thanx a lot..dan saya juga rindu untuk mengetuk keyboard bercerita dan melawat kawan2 lain.

Maaf sangat kerana seminggu yang sangat padat ini..saya langsung tak berkesempatan untuk menjenguk,menjengah,melawat bahkan meninggalkan jejak kasih di 'pintu2 rumah' kalian..rumah saya sendiri tak sempat nak di touch up..(wah..bz mengalahkan menteri dan Perdana Menteri..hwa..hwa..hwa..)

Seminggu nie..saya diserang demam kerana angin masuk badan..sekarang pun masih sakit perut tak hilang2 demam pun tak kebah2..dah masuk hari ke empat. Ubat pun dah nak habis..sekarang nie,time makan memang selalu sangat terlewat. Kadang2 sempat sarapan sekeping roti dan secawan air...petang pukul 4 baru sempat jumpa nasik..tu pun nak menjamah dah tak berselera..(doktor pun dah marah..sibuk sangat kerja..tapi sebenarnya sebab banyak sangat cuti hari tu..bukak sekolah terus jem kepala otak..)

Pagi nie pun saya baru selesai meeting...dan biasalah..ada meeting bermakna ada kerja.Kehidupan perlu diteruskan...kerja dunia,amanah kita di akhirat. Semoga lepas2 nie saya akan berkesempatan bermesra dengan kamu..kamu..dan kamu..semua...insyaAllah..

2 comments:

fazemy said...

Dah sehat ke Izzah?Penangan minggu pertama sesi persekolahan agaknya tu. hehe kesian dia. Btw jaga kesihatan tu. My ofismate kan..last week dia demam ringan2..asyik boh minyak cam kapak je kat kepala..pening katanya..alih2 masuk ICU..skrg still ICU..tak de berita +ve lagi..u take care. skrg ni mcm2 penyakit yg dtg.

Izzah said...

@fazemy
alhamdulillah dah sihat..takut pulak dengar citer kawan 2..hopefully dia tak ape2..