Thursday, December 10, 2009

Muhasabah Cinta

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Reff. :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

6 comments:

Abd Razak said...

Salam...

Lagu ni saya pernah buat video clip utk mengenangkan perjuangan arwah guru agama saya...mungkin sdri pernah baca ceritanya dlm blog saya, cumanya saya tak upload video tersebut kat blog saya...

Suka dengar lagunya :)

Izzah said...

@Abd Razak

oh..ye ke?
bagusnya..tentu dia seorang yang banyak memberi kebaikan..
semoga Allah mereahmati beliau..

Tie said...

Cantik betul masjid tu.

Teringin nak solat di sana....

kuina said...

lirik terakhir tu sangat suka...

Izzah said...

@Tie
insyaAllah..dengan izin-Nya kita semua boleh sampai ke sana...

Izzah said...

@kuina
semoga mendapat pengajaran darinya...