Thursday, May 6, 2010

Wonder...wonder..wonder..(not wonderpet) Just wondering

Ada satu blog tuh..
dia pasang lagu..
saya suka dengar rentak lagunya..yang agak rancak..
suara penyayi pun boleh layan..
sedap di dengar...

Jadi,
hari-hari saya masuk blog dia..
lama-lama..
ada rasa ingin tahu...
lagu apa nie?
siapa penyanyi lagu nie?

apa lagi..
saya terus men'goggle'
hasilnya saya tahu tajuk lagu tu
SUARA DENGARKANLAH AKU
penyanyinya
LUNA MAYA...
(blog saper???cuba teka...hehehehe)

bila baca lirik dia..
tetibe terfikir...
mungkinkah si pemilik blog nie suka lagu nie sebab...
liriknya ada kena mengena dengan dirinya??
(cik empunya blog...jawab yer..)

nak tau lagu nie citer pasal ape?
meh baca lirik dia:


Di sini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu, masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Kucoba 'tuk hadapi semua ini
Meski tanpamu, ooo... meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar,
Mentari yang tenang bersamaku, disini
Kudapat tertawa menangis merenung
Di tempat ini aku bertahan

Suara... dengarkanlah aku
Apa kabarnya, pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya,
masih berharap, di dalam hatinya,
Suara, dengarkanlah aku
Apakah aku, slalu di hatinya
Aku di sini menunggunya,
masih berharap, di dalam hatinya,

Dan aku masih tetap disini,
Kulewati semua yang terjadi,
Aku menunggumu, oh, aku menunggu

(Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku)
Aku disini menunggunya,
masih berharap, di dalam haitnya, aa...
Suara dengarkanlah aku,
Apakah aku ada di hatinya
Aku disini menunggunya,
masih berharap, di dalam hatinya...
Suara dengarkanlah aku,
Apa kabarnya, pujaan hatiku,
Aku disini menunggunya, masih berharap,
di dalam hatinya, oh, oh, oh.
(Suara dengarkanlah aku...)


i just wondering...
siapalah yang di tunggunya yer???


p/s:
cik yang suka makan donat tuh...ehem2..ada apa2 ker????

kalo nak dengar lagunya silalah masuk dlm blog tuh..

2 comments:

KTS said...

:D

kaaaaaannn.. aku pun suka masuk blog tu... bessssstttt sangat lagunya..

.
.


hihihihi
masuk bakul angkat sendiri


.
.


errr... ya.. suara dengarkanlah aku :D

Izzah said...

@KTS
akekeke..
teringin sangat tengok ko masuk bakul pastu angkat sendiri bakul tuh..

:)