Sunday, June 13, 2010

teringin nak menawan!!

Menawan. Boleh diertikan dengan pelbagai maksud. Cantik menawan macam saya maya karin..sampai hati-hati jejaka boleh tertawan? bukan..bukan itu maksud saya.

Misi menawan hati jejaka idaman yang baik rupawan. Membuat hati jadi tak keruan,selalu rasa rawan. Mencongak harapan yang tipisnya seperti tisu yang rapuh bagaikan tiada peluang walau sedikitpun. Sesukar menawan puncak dunia yang memerlukan ketahanan mental dan fizikal. Kalaulah sebegitu sukar..ah..lepaskan jer lah....

Apapun,itu BUKAN jua maksud yang ingin saya sampaikan.Bukan..bukan..bukan...saya teringin sangat hendak menawan ini...............
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
 terletak di negeri di bawah bayu...sabah bah....
.
.
.
.
.

GUNUNG KINABALU!!!!!!!

alas kaki:
gara-gara tengok citer "saya nak cuti!" membara jer rasa nak mendaki gunung nie...bila kah???

14 comments:

KTS said...

jom!!!


esok kita menawan dia

.
.


ada berani?? :P

Abd Razak said...

Salam..

Memang menawan tempatnya..

Pergilah tawankan dia..

Cuma pesan saya, perlu membuat persediaan fizikal yang rapi, kalau tidak tak sampai ke atas tu..

Mohd Ariff Yaakub said...

salam..

jangan meletakkan keinginan itu terlalu tinggi di atas sana.. bimbang hati kecewa andai tak daya menawannya.

*tapi jgn berputus asa..teruskan usaha & berdoa :)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Nak menawan puncak gunung ni, perlu persediaan bekalan mental dan fizikal yg cuku kuat. Kalau tengok gadis2 M`sia skrg ( yg dah veteran dan veterinar ni tolak ketepilah) byk yg dah alami obesiti. Elok lupakanlah sebab pertumbuhan pada `pelvic girdle` menyebabkan org yg dipuncak menunggu2 tak sampai2 ...

pusat said...

wah...

pusat gayat... ustazah pergi sendiri je la...

Izzah said...

@KTS
esok????
.
.
.
tak menyempat2...
.
.
.
berani...
tapi
.
.
.
kena traning dulu...kang lima langkah berenti...taksampai la kat atas tuh..huhuhu...

Izzah said...

@Abd Razak

memang kena ada fizikal yg mantap dan akal yang bersedia..
kena buat latihan awal nih..
insyaAllah..saya akan berusaha untuk sampai ke puncaknya!

Izzah said...

@Mohd Ariff

impian saya tinggi nie..
memang naaaakkkkkk sangat naik atas tuh...

kalau ada rezeki..why not kan..?

Izzah said...

@Pusat

wah..tak sangka pusat gayat..
hehe..nanti saya pergi,saya post gambar jer la tuk pusat yer..
:)

Izzah said...

@Tajnur

sbb obesiti tuh perlu dikurangkan..so jalani hidup yg sihat..jom kita daki mendaki..jalan berjalan..jgn dok terperap jer kat umah..makin berkembang sihat la obesiti tuh..

takkan patah semangatku ini!huhu..

cun09 said...

salam dik...

hanya tunggu kat kaki gunung jee kot ^_^

**bilalah nak pijak kaki kat negeri sabah**

julietchun said...

panjant gunung jangan ajak aku, tapi kalo nak relax2 tepi pantai jgn lupakan aku.:P

maza said...

aderk! kena pergi gym banyak2 kali kasik tingkatkan stamina dulu baru maza boleh panjat lorr.. sudah lama tak bersenam nih. .aderkkk

atau sekadar mencangkung ajelah kat kaki gunung tu.. huhuhu..

Mushroom Republic said...

salam....

nampaknya kita ada misi yg sama...