Monday, July 12, 2010

oh bulan!

Rumah persinggahan saya sekarang nie, sunyi sepi..
sebab...
Saya cuma tinggal berdua jer dengan housemate..
sebab...
Housemate lagi sorang dah pindah keluar...
sebab...
dia dapat tukar sekolah...
lagipun..
dia dah kahwin,dapat transfer dekat dengan husband...
alhamdulillah..

Mula-mula dapat tau dia dapat tukar saya sedih sangat...(nanges tak hingat!)
sebab...
kami agak rapat...dan memang rapat...
tapi...
bila fikir-fikir balik,mesti ada hikmahnya...
jadi..
saya redha,tentu Allah telah aturkan yang terbaik untuk dia...
dan...
untuk saya hendaknya...

dia lah matahari yang saya ceritakan kat post yg ada gambar mata nanges2 tue..emo tahap gaban time tu.. sekarang dah stabil..tapi saya masih menantikan bulan kan jatuh ke riba... 
bulan...walaupun cahayanya tidak secerah matahari..tapi hadirnya tetap di nanti...kan...

saya = pungguk rindukan bulan ke?

4 comments:

cheqna said...

sabarlah duhai hati..
setiap yang bermula pasti akan diakhiri
setiap yang bertemu pasti kan terpisah
hanya doa jadi peneman diri
tatkala rindu menguasai
be strong =)

cun09 said...

salam sahabat...

moga ada hikmahnyee!! dapat sahabat baru kot ^_^

KTS said...

dah dah dah.... gi lap air mata tu.... air idung tu jgn nak selet merata2 tmpt plak :P
.

.
.

esok aku pindah masuk umah ko.. dah.. sekarang SENYUM lebar2..


.
.

.
.


sbb esok ko takkan reti camane nak senyum... errr... kakak tiri sudah mari!!! selamat dtg ke dunia buli



hahahaha :P

Abd Razak said...

Salam...

Tak mengapa, patah tumbuh hilang berganti..