Tuesday, November 30, 2010

Trip:cuti2 Malaysia part 1

Aloha....
Ini entry bergambar...sekeping gambar boleh menceritakan pelbagai rasa kan...jadi,saya ingin kongsikan beberapa keping gambar percutian di Teluk Nipah,Pangkor....layan jer lah... :)

 seronok..buat istana pasir (erk..istana ker???boleh lah..peralatan pembinaan tidak mencukupi..ahaks..) pastu tulis2 nama atas pasir..hehehe..untuk kenang-kenangan...kalau boleh ukir atas batu..dah ukir dah..hehehe..tapi tak boleh kan..pasir pun ok lah...

my dearie friends yang sangat best...percutian nie..kira macam percutian selamat tinggal buat kengkawan guru kat sekolah yang bakal saya tinggalkan sebab saya akan bertugas di sekolah baru next year...saya akan rindukan mereka dan segala kenangan yang ada bersama..dorang nie lah 'klik' paling best kat sekolah saya!

ini anak one of my friend..kak lin...walaupun dah ada anak..but still sanggup menemani saya..thanks kak lin!

seorang dari kawan saya nie dah pindah sekolah,seorang lagi bakal ditinggalkan..but friendship never end kan..together forever.. ;)

6 comments:

Abd Razak said...

Salam...

Ermmm berpindah...ke mana tu? Selamat bertugas di tempat baru

Izzah said...

@Abd Razak

salam...
pindah dekat area kg.halaman...
lepas nie fulltime duduk dgn family..
jadi tak de lah ternanti2 hari jumaat dah...
:)

cun09 said...

salam...

seronoknyeee p becuti ^_^

moge berada di tempat baru bertambah ceria coz dah bersama family...tp kenangan yg lepas tetap dlm ingatan...

KTS said...

makan angin tak ajak...

mencik!!!!



:P

Izzah said...

@cun09

salam kak..
harapannye gitu lah..
semoga suasana baru di tahun baru akan lebih baik dari sebelum2nya..

Izzah said...

@KTS

makan angin tak leh ajak ko..
nanti ko kembung perut...aku gak yang di persalahkan..