Thursday, December 22, 2011

Gold Cost...bukan Australia :)

Hari yang indah kawan-kawan...
Hari saya indah hari ini,dan semoga hari anda juga indah seperti hari saya.

Semalam saya pergi bercuti ke Gold Cost Morib. Hotel baru yang ada mini waterpark kat situ. Sesuailah kalau nak bawak budak-budak kecik bergumbira berendam dalam air dengan riang-rianya. Nak pergi cuti jauh-jauh banyak budgetnye dan kena prepare lebih awal lagi. Saya pergi bersama 3 orang anak buah, mak saya dan juga nenek saya. Pergi nie pun sebab ada kawan sekolah ajak bercuti bersama-sama,kebetulan suami dia ambil cuti tahunan yang tingal saki-baki sebelum habis tahun nie...apa lagi,dari duduk rumah jer,skali-skala dapat bercuti seronok jugak. 

Here is some fun and beautiful moment...love it!

 Pemandangan waterpark dari balkoni bilik kami di tingkat 3...sangat mengujakan kanak2 riang tu yer...


seronok dapat main air...

here is my mom and my granny...dalam bilik kami..

Sebelum balik 'klik-klik' dulu kat tepi pantai...

inilah rombongan kami..thanks to kak umi and abang mie sebab ajak pergi sini (^_^)

last but not least..part paling best skali tentulah.....
ber'jakuzi' dalam bilik...best wooo!!!

(^____^)v

1 comment:

Unknown said...

family awak ke ni??bhagia nya?yang mandi 2 anak awak ka?