Monday, July 6, 2009

Munajat Cinta

Malam ini,

ku sendiri,

tak ada yang menemani,

seperti malam-malam,

yang sudah sudah


Hati ini,

selalu sepi,

tak ada yang menghiasi,

seperti cinta ini,

yang s’lalu pupus


[Chorus:]

Tuhan kirimkanlah aku,

kekasih yang baik hati,

yang mencintai aku,

apa adanya


Mawar ini,

semakin layu,

tak ada yang memiliki,

seperti aku ini,

semakin pupus.
Kredit:
lagu best from ahmad dhani (dewa) dan The rock...nak layan lagu nie??? leh singgah kat blog pu3 kirana..okeh...laaaaayyaaaannn......

6 comments:

Anonymous said...

Errk !! Sepi ??

Amboi... janganlah gitu... meh kak tie temankan, ekekeke...

Izzah said...

@kayteeze

sajer jer la kak tie...
macam best je layan lagu nie masa dok menjengok blog pu3 tadik...
hahahahha..sepiii kerrr????

Unknown said...

saya pernah membaca novel
SEPI ITU INDAH..

Dearie Pearls said...

nak dengar jugak ar lagu nie..
mcm best jer....

Izzah said...

@-jinggo-
best tak novel tu???
saya pun novel addict gak..

Izzah said...

@LOL
dengarlah...best tau...suka..suka..suka...