Sunday, April 29, 2012

Pesta Buku Datang Lagi

Sabtu lepas,masa Kuala Lumpur tengah sangat bz dengan perhimpunan BERSIH,saya dan adik saya pula menyusup masuk ke PWTC. Pukul 10.15 pagi dah sampai,jalan clear jer pagi tu. Nak masuk ke PWTC pun tak de masalah sangat. Pengunjung ramai jugak,cuma tak crowded sangat mungkin sebab masih pagi lagi. Sebulan sebelum pergi tu saya dah buat list buku-buku yang saya nak beli masa KLIBF. Siap sanggup tak membeli apa-apa novel since bulan Februari lagi. Maka haruslah berpuasa membaca novel dan kumpul duit sikit-sikit tuk budget di pesta buku.

Terujanya nak ke pesta buku tu sejak dari awal tahun lagi. Bila sampai hari jumaat 27.4.2012 (first day of KLIBF) dalam hati tak sabar-sabar nak ke sana. Kalau tak difikirkan malam tu saya wajib ke Majlis Ta'lim kat Masjid Mu'az,Setiawangsa, memang saya dah terjah dah pesta buku tu...sorang-sorang pun saya jadi jer. Tapi saya kena sabar,kalau dah ke pesta buku kompem malamnya saya kepenatan,bila dah penat belajarnya ke mana pulak kan.

Nak tahu betapa teruja nya saya membeli maka lihat sajalah yer gambar-gambar bawah ni (^_^)v
 novel2 dari karyaseni 

 novel2 Jemari Seni

 novel2 Si Manis 17 dan JS Adiwarna

 novel2 Kaki Novel

 Buah tangan baru penulis kegemaran saya ustaz Pahrol - Cinta Kerana Allah 

Free gift dari gerai2 yg saya pergi =)


~~ade lagi tak cukup korum tuh~~
nanti nak pergi lagi dengan kawan2 plak...
suka sangat!!!!
ngeeee....

No comments: