Monday, September 3, 2012

Merapu bersama 'Adam & Hawa'


Assalamualaikum...

Mood
~ Dunia Khayalan ~



Malam semalam,sampai dinihari jugaklah melayan balik novel  'Adam & Hawa' nie. Gara-gara melayan drama kat astro mustika HD. Novel  dah berzaman nih,saya beli tahun 2006..lama dah kan.. Tapi ini bukan masterpiece dari Aisya Sofea sebenarnya. Novel dia yang memang best novel pertama dia 'Kau Untukku'. tapi semua novel dia pun best,dan memang haruslah dibeli oleh orang-orang seperti saya. (mak saya cakap...MEMBAZIR...simpan semua duit beli novel,boleh buat banglo sebijik..hahaha).

Nak cerita apa sebenarnye nih?? Hah! sebenarnya nak cakap,drama dia not bad lah...agak banyak persamaan dengan novel yang di tulis. Tidak lah rasa mengarut macam sesetengah drama / movie yang di adaptasi. Macam 'Ombak Rindu' yang sangat mengecewakan tuh..(nasib baik lah tengok kat youtube jer) 'Bicara Hati' pun ke laut bila jadi drama. 

Jadi,kalau rasa free tu boleh la layan cerita nie setiap hari Isnin-Khamis,pukul 10 malam..err..tolong promosi plak, padahal astro dah kaya giller-giller (nampak sangat saya sedang mengarut ntah apa-apa kan :p) 

Okeh mempersembahkan 'Adam & Hawa' versi drama :


Tolong lah saya nih!!lepas-lepas raya nie memang menjadi-jadi kemengarutannya!
maaf yer kawan-kawan..huhuhu..

No comments: