Sunday, September 30, 2012

Sedap lagi menyelerakan :)

Assalamualaikum w.t.b...

Mode:
Post Mengarut,layan perut..
= P

Thursday @ Khamis
laparrrr...masa nie tahap cipan...boleh order 2 air, dengan 2 main course...
kawan yang tolong order..kelip2 mata..err...
saya : senyum jer...
(^___^)

ok layan jer...budak kurus banyak makan nih

sedap..sedap..boleh datang lagi len kali..


Friday @ Jumaat...
yey!!! my dear friend birthday's....
dah janji nak celebrate...
kerjanya makan sampai pening...
yang kami makan nie adalah second round..
sebelum tu dah ngap Shimino sorang satu...
nyum-nyum..
sedap sangat..sampai termimpi-mimpi lagi meatball tuh...


Saturday @ Sabtu
saya tidur kat umah kawan saya...
tengah nak memikirkan menu apa nak masak untuk makan tengahari...
saya ajak dia jalan-jalan..
serasa dah lama tak jalan-jalan untuk meng'happy'kan diri sendiri...
sebelum nie,banyak gak jalan..tapi sebab nak uruskan orang lain...
lepas zohor..makan tengahari...
(siap-siap makan..tapi dalam kepala dok fikir..nak makan lagik)
pastu kami menuju ke Wangsa Walk...
dan...

taraaaa...
makan lagi...sedaaaappppp....
jeruk tu beli sebab terliur tengak ada orang jenjalan sambil makan...
pastu duduk dalam subway tu sambil makan..sambil skodeng orang lalu-lalang...
hehehehe...
happy!!!!


Nota Hati:
"Maka nikmat Tuhanmu yang manakan yang kamu dustakan??"
~surah ar-Rahman~

Terima kasih Allah,
beri saya nikmat yang sangat banyak...
beri saya peluang merasa manisnya kehidupan...
moga-moga Engkau memelihara kami dalam kemanisan dan keteguhan iman...
Alhamdulillah...
Amin..Allhumma amin...

No comments: