Thursday, August 29, 2013

Anugerah Syawal

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Syawal dah nak abis...yes I know...tak terasa pun masih dalam bulan syawal...counting to Zulhijjah actually. Bulan haji...bulan gembira buat para jemaah...doakan moga-moga kita semua berpeluang bergelar jemaah haji,mengerjakan haji dengan aman dan mendapat haji yang mabrur,insyaAllah.

Okeh..nak cerita anugerah syawal. Something yang menggembirakan,yang membahagiakan dan yang memang exited la bila dapat! even anugerah itu bukan untuk saya. But...still i'm happy for those yang dapat anugerah itu.

Here it is!

Baby boy ni anak adik saya yang kawin tahun lepas tu. Jangkaan lahir masa hari raya pertama,tapi dia suka duduk dalam perut ibu dia lama sikit,maka hari raya ketiga barulah dia selamat dilahirkan. walaupun lahir pada bulan Syawal,tapi parents dia tak nak letak nama Syawal ke Aidil ke Fitri ke...so..nama dia secara berdaftarnya adalah Azhad Syafi...yang bestnye dia di tahnik kan oleh Ustaz Dato' Ismail Kamus, yang kebetulan datang merasmikan dan berceramah di Surau baru dekat rumah saya.


Semoga Azhad menjadi anak yang soleh,berbakti kepada agama,ibu bapa,keluarga,masyarakat,ummah dan negara. Semoga Allah melimpahkan kasih sayang,rahmat dan memberkati kehidupannya di dunia dan akhirat. Amin...ya Rabbal alamin...

psssttttt:
Nak baby jugaks!!
(^_~)

7 comments:

julietchun said...

bukan senang nak dapat jumpa Dato Ismail Kamus, beruntung :D

Izzah said...

@julietchun

yup..grab je peluang yang ada..rezeki dia...
alhamdulillah...

Unknown said...

Assalamualaikum,

Jika saudara/saudari berminat untuk memperbaiki masalah kesihatan, turun berat badan, naik berat badan ataupun mengekalkan berat badan, InsyaAllah saya boleh membantu.

Jika berminat boleh email saya.InsyaAllah saya berusaha sedaya mungkin untuk coach dan bantu saudara.

Wassalam

quarzel said...

comelnyaa...

pls visit..
Quarzel Camera Bags

cikpuantiazmi said...

taksabarnya nak ada babyy jgk :))

http://asyaazmi.blogspot.com/

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

عبده العمراوى said...



شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة كشف تسربات المياه بالاحساء