Friday, February 19, 2010

Belum Berakhir Sebuah Cerita

Terima Kasih atas doa dan ucapan dari teman-teman. Secara tiba-tiba dalam hati bermusim bunga (walaupun cuaca sebenarnya tidak menentu...kejap panas terik sangat...kejap kang hujan lebat pulak datang..).

Cerita sebelum ini memang tergantung dan sengaja di gantung. Walaupun ianya seakan digantung tidak bertali,tapi nokhtahnya akan menjelma jua nanti.

Esok masih ada episod yang akan berlaku. Mungkin akan tercetus cerita baru. Hari mendatang jua akan berlaku satu peristiwa baru, jadi belum masanya cerita ini sampai di penghujungnya...

to be continued...

see ya!

11 comments:

kayteeze said...

Ada apa-apa ke Izzah ? Suspen je...hehe...

tajnur said...

Salam!
Cerita seram Nek Nak pun tak le tergantung mcm ni! Kalau ya pun kena Nikah Gantung, terima jelah asalkan sah dari segi syari`e...

MaizaC'Joe said...

salam izzah..

ish.. buat suspen ja... apa gantung2 nie.. cepat ler.... hee...

izzah said...

@Kayteeze
kak tie...
apa-apa tu..nanti kita share erk..

@tajnur
Salam..
Nek Nak?
tu never ending love tuh...
taknak la jadik hantu pas mati nanti..
walau tak rela berpisah dengan si jantung hati..

@Maiza
kena slow down..cepat2 kang terlanggar tiang elektrik..kan dah susah..

Abd Razak said...

Salam...

Tunggu cerita yang tergantung tu..:)

fahana_ann said...

huhu..agak saspens..hehe

ayie said...

huh...bersambung lak....
ni yg suspen nih....

Ku Tak Sempurna said...

hukhukhuk

.
.

ko pun nak tinggalkan aku ke???



uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... kanda... cepatlaaaaaa


:D

Aidil Fadzil said...

salam,
selagi hidup penuh dengan cerita yg tiada hujungnya. Moga cerita itu berakhir dgn senyuman yg manis.

tajnur said...

Salam!
Tak apalah, think positively.
Dalam telur lagi dinanti, inikan pula dah hampir menetas. Tunggu je lah...

nahmy said...

apapun...salam Maulidur Rasul & semoga sukses dlm apa jua yang diceburi...