Monday, November 8, 2010

Yesss!!!!!!1...2...3...

Fuhhh...
Setalah seminggu berlalu..akhirnya,blog nie berjaya berfungsi semula. Tak taulah apa masalah problemnya sampai saya tak leh access ke akaun blogger sendiri. Setelah selidik mengkaji dan betanya kepada mereka-mereka yang berkenaan..rupa-rupanya,bukanlah masalah itu berpunca dari blogger.com nie..tapi rupa-rupanya saya perlu menggunakan pintu internet explorer baru boleh masuk kunci umah...selama-lama ini saya gunakan mozila firefox. Mungkin kerana serigala tu dah kehilangan 'fire'nya maka katanya blogger.com terlalu berat untuk di accessnya ..apa-apalah en.fox..yang pasti tanks to en.explorer,kerana akhirnya saya masih boleh masuk ke rumah sendiri dan mengepos entry ini..(bukan masalah besau mana pun rupanya..)


Minggu-minggu mendung musim tengkujuh dah mula mengintai-ngintai..kejap-kejap macam nak hujan...tapi tak hujan..kejap-kejap nanti turun hujan renyai-renyai..kalau nasib baik lagi,lebat pulak jadinya...bila dah semendang mendung jer..perut pun semendang lapooorr aje...inilah yang dinamakan musim menambah lemak di badan...(yang sebenarnya sentiasa bertambah..entah bila masa pulak nak berkurang pun koi tak tau..)..


Sejak semalam tanam azam...nak kena buat exercise tiap-tiap hari..hahaha..harapan yang masih lagi menggunung tinggi...harapan seterusnya..semoga terlaksana yer cik izzah..hehe (sila berdoa bersama-sama saya.. hikhik..) semoga cuaca juga mengizinkan..(alasan yang sentiasa menjadi alasan..hahaha..)


Apa-apa pun..mari kita terus berusaha untuk jadi warga yang sihat di hujung-hujung tahun..dan di musim tengkujuh ini..majulah sukan untuk negara!!!!------minah ini sudah senget yang sebenarnya-------! (^v^)

6 comments:

Ku Tak Sempurna said...

eh!! musim menambah lemak ke??

.
.

.
.

kenape lemak aku tak bertambah pun??


.
.
.
.
.


.
.
.

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sume baju dah tak muat :P

izzah said...

@KTS

eh..
bukan ker???
.
.
.
gambo kat blog ko tuh???
.
.
.
pakai baju cantik..slim tuh..
.
.
.
bukan ker????
.
.
tak makan nasik 3 bulan...????

Abd Razak said...

Salam...

Kalau nak elakkan lemak bertapak dalam badan, jauhkan minuman sejuk terutamanya yang berais ketika makan benda yang berlemak...

Insya Allah...

nahmy said...

tgh senget2 tu...jgn main hujan tau...selsema nanti!

izzah said...

@Abd Razak

salam..
wah..bagus petua tuh..akan di amalkan insyaAllah..
:)

izzah said...

@nahmy

alamak..
pagi tadi dah 'ter'main hujan..
hehehe..