Monday, October 29, 2012

Saya Suka Dia ^_^

Haip!
ini bukan lagu Ainan Tasneem..
ini pengakuan berani mati!
hehehe...

Saya betul-betul suka dia...
sebab dia selalu buat saya ketawa...
dia selalu hilangkan segala stress yang saya ada...
dia sentiasa boleh buat saya tersenyum gembira...
dia selalu buat lawak,tapi masih ada mesejnya...
sebab itu..
Saya suka dia...

kalau kamu suka dia juga..
meh tolong vote kat link sini
boleh buat sepuluh undian sehari...
so..korang tekan jer la sampai sepuluh kali yer..

well..
somehow,saya terkadang melihat dia sebagai seseorang yang menyampaikan ilmu dengan gaya santai,berdakwah dengan cara yang boleh diterima muda-mudi,dan menasihat dengan pendekatan yang menghiburkan. Mungkin ada yang tidak berapa suka dengan cara dia,tapi saya memang sangat tertarik dengan pendekatannya. Dia ada kelebihan,dan dia gunakan kelebihannya dengan sangat baik. Sebab tu boleh dapat hit sampai ratusan ribu. Semoga Allah merahmati dirinya dan bakat yang ada dalam dirinya.

Dia yang saya maksudkan ialah Matluthfi
oley!!
(^__^)

2 comments:

Abd Razak said...

Hehe...

Air percuma dari kerajaan Negeri Selangor dan bantuan RM500 dari kerajaan memerintah...

Izzah said...

hahaha..
best kan dia nih..
ada buah fikiran yg di luar kotak..
sbb tu dia something..
dan sbb tu saya suka dia!