Saturday, May 2, 2009

.::LiFe iS tRuE::.

wah...sebuk sangat kah saya???boleh tahan lah...tak suka!tak suka!tak suka!
tak suka hari yang bz dan membusykan.
..HUHUHU..
Saya ingin bercerita..saya ingin sekali meluahkan rasa..
tapi keterbatasan masa menghalang saya untuk menyampaikan setiap cerita dan rasa tu..
Akhirnya..cerita2 tu dah jadi basi..macam basinya nasi gorenag yang saya goreng untuk sarapan pagi semalam..dan hanya pagi tadi baru saya sempat buka semula tudung saji untuk mengemas semula semua makanan yang basi untuk menjadi habuan tong sampah...
Saya selalu merangka..merancang..dan berharap apa yang dirangka akan dapat terlaksana apa yang dirancang akan menjadi...
Tapi saya juga harus menerima hakikat...manusia memang selalu ada perancangan..tapi terlaksana atau tidak..bergantung kepada kehendak Allah s.w.t..
Walau apa pun yang terjadi..saya tetap gembira..
HAPPY HAPPY DAY...HAPPY HAPPY SMILE.. (><)

4 comments:

ku tak sempurna said...

busy sgt tu smpi nasi goreng pun jadi basi...

busy pun mkn jgn lupa..
lainlah nak DIET... hik hik hik

Kujie said...

dan rasa itu berlalu pergi
spt mimpi yg kita lupa bila bangun esok pagi

nahmy said...

bolekeh kita 'merancang' utk busy?....hmmmm...tetiba terpikir plak persoalan ini.

pusat said...

selamat ari guru izzahhh....