Friday, October 2, 2009

Menu Semalam

kenapa saya tempek gambar wadges plak hari nie???

bukan bertujuaan untuk meliurkan sesiapa...

bukan juga untuk memberi makan kepada sesiapa...



tapi wedges nie memang sedap...

makan sampai menjilat jari...

memang kegemaran saya setiap kali berkunjung ke KFC

nyum..nyum...




Ditambah dengan cheezy yang menyelerakan...

walaupun mengandungi lemak2 yang boleh menggemukkan..

saya tidak kisah pun..

sebab..

takde effect pun..

makanlah selagi mahu...





ini sebenarnya entry yang di tulis kerana kekeringan idea yang tahap kritikal lebih teruk dari kritikalnya tapir yang menggigil kesejukkan...

Yang sebenarnya:

hahahahah...

wedges ini santapan berbuka puasa semalam..

lalu sebelah KFC..

terbayang2 wedges menari didepan mata..

apalagi...

"jom kita buka kat KFC.."

8 comments:

Bro_mie said...

chezzy wedges....beznyer....tp slalu mkn yg kuning

Abd Razak said...

sedap tu...cuma berpeluang makan ketika ke KL atau mana2 tempat di semenanjunng, di tempat saya tak berani nak cuba

izzah said...

@Bro_mie
tu sebab tah curah sos giller banyak..
hehehhe..

izzah said...

@Abd Razak

eh..kenapa plak??
lain ker kalau kat tempat awak?

LotsOfLove-Pearls said...

Hye Dear,
Lewat semalam Kimberly call i.
Dia lapar nak carik makan.
Kami ke KFC berdekatan.
Makan ayam and wedges jugak..

Mcm sama jer makanan kita he..

Jom ar pegi KFC I lak.
Ngeeeee...

izzah said...

@LOL-Pearls

wah..bunyi2 mcm ada org nak belanje kite makan KFC jer...
hehehehe..

siti said...

akak leh jd model kfc ni

izzah said...

@siti
bukan takat model..patutnya bagi jadi duta terus...barus masyukkk..