Saturday, October 3, 2009

Tak Suka Rasa Ini..

Malam tadi:


Pergi beraya..dua rumah..1 rumah 1 jam jugak la melepak...dalam keadaan perut yang tak selesa... ku gagahi jua badan untuk beraya.

.

.

Balik umah dah dekat pukul 11. Solat isya'...terus tidur..badan rasa lemah sangat..

mula pukul 2 pagi terjaga...perut memulas-mulas..setiap 1 jam mesti terjaga...ulang alik ke tandas...sampai lah subuh...

.

.

Pagi tadi:

Lepas solat subuh..baring kejap..tak larat dah rasa badan...tapi tak boleh nak layan sangat...

Buka almari ambik baju ngan tudung..iron..pastu mandi...kena pergi sekolah ada kursus Latihan Dalam Perkhidmatan (LADAP)..

.

.

pakai stoking tebal..dan sweater merah (mcm sweater LOL)..duduk dalam bilik mesyuarat pun 3 kali kuar masuk tandas..badan dah rasa hangat..

.

.

Pukul 10 pagi...tak larat sangat dah...apa lagi..balik rumah..selubung dengan selimut..sambung tidur...aduhhh..lemah nye rasa...

.

.

fikir2 apa lah yang aku makan semalam?rasanya sama jer dengan apa yang kawan2 serumah makan..tapi dorang ok jer..erkkk...

.

.

Baru lepas telefon mak..mengadu la..demam..mak cakap esok abah datang ambik..sebab saya tak larat nak drive...cepat lah masa berlalu..dan hari berganti....

4 comments:

Abd Razak said...

salam...

Moga dah kembali sihat masa ni...

Rest...

izzah said...

@Abd Razak

terima kasih..
insyaAllah..dah semakin stabil..

OmbakBaik said...

semoga sembuh :D

siti said...

kak,
minum air masak byk2..
cepat2 sembuh yek