Friday, November 28, 2008

Blurrrrrr...

hari ini hari yang saya tak tahu nak buat ape2...saya sangat malas nak baca apa..even i've bought a new books...malasnye..ape kenanye ntah...kebosanan yang tahap melampau2 dah nie...sehingga ke detik ini..saya langsung tidak membuat apa2 sumbangan kepada diri sendiri..wake-up young lady!(wah!young ker?perasan jer..)..saya pun bosan dengan diri saya yang tidak berhasil nie..perlu diapakan saya nie...(sekeh jer kepala tu!)i'm bored Waaaarrrrggggghhhhhhh!!!!!!!!

2 comments:

Tie said...

Izzah kan cikgu, ceritalah kisah2 di sekolah tu...telatah anak murid atau pengalaman mula2 jadi guru...mcm2 kan??

izzah said...

erm..insyaAllah..tapi taktau nak mula dari mana..kak tie..thamks 4 the support...:)