Wednesday, November 18, 2009

Apa jadi hari nie?

Hari ni semua kerja settle. Tinggal nak kemas meja jer, saya kena pindah tempat kat bilik guru nie..sebab tempat saya sekarang ni sangat strategic, sehingga Guru Besar dengan sukacitanya mengishtiharkan kawasan tempat saya sekarang akan diambil untuk dijadikan sebagai pusat IT bilik guru. Jadi saya bersama 3 orang kawan lagi perlu berpindah ke meja lain yang di kosongkan oleh cikgu-cikgu yang di beri bilik2 khas sendiri (pra-sekolah,pendidikan khas, dan guru IT).

Pagi nie,saya dah settlekan kerja-kerja analisa sekolah untuk peperiksaan akhir tahun. Saya dah siapkan pentas untuk ‘Hari Kecemerlangan dan Penyampaian Hadiah’ yang akan di adakan esok hari dan saya telah selesai urusan dengan murid-murod kelas. Cuma ada beberapa orang murid yang menghilangkan buku teksnya belum selesai membayar harga buku teks tu…kalau tak bayar jugak sampai hari Jumaat, nampaknya saya perlu hulurkan duit saya sendiri..(nak paksa2..org2 susah..takpe lah..saya beralah)

Hari ini keluarga saya akan bertolak ke Ampang untuk menghantar ibu saudara a.k.a adik abah saya ke KLIA. Alhamdulillah, dia dan suami akan pergi menunaikan rukun islam kelima malam ini. Saya tak dapat ikut serta, saya Cuma berhubung dengan makcik saya melalui telefon (tapi saya dah berjumpa dengannya dua minggu lepas). Petang nie pulak ada tahlil di sekolah. Doakan makcik saya selamat menunaukan ibadah dengan khusyuk dan mendapat haji yang berkat yer..ameennnn….

Macam dah buat laporan harian pulak :) hehehe…sekali sekali okey kot… tunggu idea datang,tak muncul tiba (ker malas nak kerah otak… :) )


Doakan saya pun sampai ke sini juga nanti yer..teringinnyeeee...

9 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Laporan diterima dan telah dibaca dengan jayanya..

semoga impian Izzah akan terlaksana..

- jinggo - said...

semuga cgu permudahkan dalam semua urusaNya...

- jinggo - said...
This comment has been removed by the author.
ku tak sempurna said...

baiknyaaaa hati cikgu... sggp gunakan duit sendiri byr harga buku teks... elok dijadikan menantu ni... hikkksssss :D


.
.


tak suruh ke makcik doa kat jabal rahmah?? :D

Abd Razak said...

Salam...:)

Moga hasrat dan cita-cita ustazah akan terlaksana...

MaizaC'Joe said...

Salam Izzah

seronok dpt tau org ke tanah suci.. semoga kita2 akan sampai ke sana suatu hari nanti.. semoga di permudahkan dan sentiasa dlm LindungaNya.. Ameen...

-maiza-

izzah said...

@LotOfLove-Pearls

hehehe..terima kasih kerana sudi membaca laporan saya..
roger and out..:)

thanks LOL...

@-jinggo-

sama2 kita cikgu...

izzah said...

@KTS

siapa?
.
.
siapa?
.
.
siapa nak jadikan menantu tuh???
sila lah..datang umah cuti sekolah nie yer..
saya sentiasa menanti...ekekekeke..
.
.
.
-doa di jabal rahmah?tak payah suruh..dia dah cakap "cik wok tahu,nak doakan apa..."
ngeeee....

izzah said...

@Abd Razak

salam...:)
ameen..moga2 doa kita di makbulkan..

@maiza
tak sabar nak ke sana...
moga kita dipilih menjadi tetamuNya..