Sunday, November 22, 2009

Mimpi Melingkari

Adusss... cuaca yang sungguh tidak membatu tumbesaran. Emosi jadi sama mendung, semangat pun merudum2..dari sehari ke sehari...ditambah-tambah dengan cuti persekolahan yang baru bermula..mood untuk BEREHAT sangat kuat menebal.

Semenjak dari hari khamis lepas..this is my 1st day saya duduk mengadap laptop. Itupun bukan laptop saya,tapi laptop adik yang sedia terpasang...laptop saya terperap jer dalam beg..tidak bernafas..dia pun tidur dan berehat..mujur dia tak leh diulut mimpi..ngeee...

Entah kenapa,perasaan MALAS tu membesar dengan pesatnya...lepas siap semua rutin harian di rumah waktu pagi,aktiviti lain saya seharian ialah berlingkar depan TV..ahahahaha (apalah anak dara..ish..ish..ish..)nak buat apa2 semuanya rasa.. M.A.L.A.S...penangan bercuti agaknyer..mungkin jugak cuaca...

Yer..cuaca sebenarnya memainkan peranan yang sangat penting sekarang nie...mendung sepanjang hari..renyai-renyai..kadang2 lebat...aduh...memang membuai-buai rasa malas dalam diri saya..HIIIAYAYAYAYYAAAARRGGHHH...

Banyak sebenarnya perancangan dalam waktu cuti...kalau keadaan cuaca masih membuai-buai rasa...susah sikit lah nak berjalan2...harap-harap mendung nie akan berarak pergi..mimpi-mimpi pun tak membuai-buai lagi.... :)

3 comments:

Abd Razak said...

Salam...:)

Sejuk dan hujan membuat pergerakan kita jadi terhad kan!

Dulu masa saya belajar di luar negara musim sejuk amatlah payah rasanya kerana siangnya pendek, sentiasa rasa kesejukan...

izzah said...

@Abd Razak

betul3...terima kasih di atas sokongan anda! :)

hehehhe...

hari nie..nampak cerah sedikit..harap2..cerah sampai ke petang..dan ke hari2 seterusnya...

:)

LotsOfLove-Pearls said...

Salam Dear..
Cuaca ini baik juga tapi tu lah..
banyak aktiviti luar terbantut..

sabar je lah..
musim panas sedang Q tu..
nak tunggu memancarkan sinar..
hehe..