Saturday, May 29, 2010

Forever After

citer nie BEST!!
layannnn punyer...siapa2 yang masih ragu2..tak payah la nak garu2 kepala lagik..
gi jer pawagam2 berdekatan anda..dan enjoy the movie..

pengajaran dari cerita ini:
"anda tidak akan tahu betapa berharganya sesuatu yang anda miliki sehinggalah anda kehilangannya..."

rite!

me:
kenapa tengok citer kartun pun saya masih boleh touching lelebih..org lain tak nangis pun..??
saya..???
erkkkk...




8 comments:

Abd Razak said...

Salam..

Ternyata keikhlasan dalam memiliki sesuatu itu amat berharga hingga menjadikan kita bersyukur..

Sedih hingga menangis erk...

Ku Tak Sempurna said...

best eh

.
.




tak best kalu.... jaga ko :P




err... ko nangis?? err.. apakah?? :P

izzah said...

@Abd Razak

Sebab tu kita kena bersyukur selalu..dengan apa yang kita ada dan hargai ia..jgn sampai kita menyesal sbb tak menghargainya..

saya mmg agak sentimental-ahaks..

izzah said...

@KTS

tak best kalo
.
.
.
hahahah
.
.
.
padan muka ko!
.
.
.
tengok dulu baru tau..
message dia yg penting..
heheh..

aku nanges..
adakah?????

LotsOfLove-Pearls said...

..nak nengok with ya ar.
boleh nanges sama2..
hakhak..

share2 tisu.
huhu

PnConfused said...

hahahaha....




xpe.. akupon sama, cengeng!

izzah said...

@LOL
lalink..
huhu..crying together-gether erk??
best..best..
hehhe
joms..karate kid bila nak kuar??
tak sabaq dah nih..
akekekke

izzah said...

@Pnkonpius

cengeng dgn perempuan sinonim..ok la tuh..
:)