Tuesday, May 4, 2010

Saya belum jumpa lelaki bernama ADAM..

...YaNg teRinDaH...

Semenjak kau hadir dalam hidupku

Tiada lagi keresahan

Kau mengetuk pintu hatiku

Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa

Kau yang ilhamkan bahagia

Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna

Tika bahagia mula menjelma

Bila keyakinan datang merasa

Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu

Merindui dirimu

Memiliki dirimu

Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa

Kau yang ilhamkan bahagia

Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta

Hingga aku rasa indah

Just because i'm not Maya..then..i can't find that charming Adam...

Masih ada kah lelaki sebegitu menawan hati..seperti Adam itu...
baik...berpelajaran...ada personaliti...berkarisma...pandai ambil hati...hormat orangtua..menghargai sahabatnya...menjaga keluarganya...berkerjaya dan kaya...nampaknya menjagajuga agamanya...tidak merokok...and difinitely hensem ...
wah..just too perfect..macam prince charming pun ada gak...lelaki idaman setiap wanita...
hahahaha..
tapi..still...wanita itu tidak menghargainya...or belum menghargainya...

kenapa mesti namanya Adam juga?
Nur Amina (Nur Kasih)..juga ada Adamnya..

A.D.A.M.


yassshhhh!!!!!!!!!
parah sehhhh..layan citer adamaya...pehtuh layan lagu dia yang membuai-buai rasa...
adeh...layan perasaan tuh..huhuhu...

Apa hairannya...Adam hensem..so pasangannya Maya yang cantik. Adam kaya..mestilah dapat isteri yang sekufu..anak orang kaya juga...
Ya!!!!
cerita rekaan semata-mata..
sebab tu...ada lelaki yang...nampak perfect sangat...
sebab itu lelaki dalam rekaan penulis skripnya...
memang lah rekaan sungguh...
Maya yang lemah lembut tuh bleh plak jadik buta hati...

iiissshhhhhh...
dah..dah..dah...
yang dok sibuk layan sampai terbawa2 tuh kenapa????

tak faham aku!

22 comments:

Mohd Ariff said...

ehem. masih ada yg mcm tu.. cuma namanya bukan ADAM tapi mungkin ARIFF. hehehe

izzah said...

@Mohd Ariff

ehem..
wah..rasa macam nak kenal jer dengan org yang namanya ARIFF nie..
;)

orked said...

mungkin Allah x kasik Adam sebb awk bkn Hawa....
tapi Allah kasik ARIFF sebab awk Izzah...
haha
juz joking...no ofences

kayteeze said...

Err...........

Ariff dan Izzah....

Boleh la tu, ekekekeke.........

AISYAH HANI said...

Tak berapa suka sangat lelaki cam ADAM tu.. terlalu cool...susah nak bergaduh..hehehehe

izzah said...

@Orked

Hahhaha..joke's only k!
no more..no more...

izzah said...
This comment has been removed by the author.
izzah said...

@kak Tie

wah..wah..wah..
komplot apakah ini?????
:P

~mrs azmi~ said...

satu hari nanti mesti jumpa walaupun tak seperfect ADAM tapi kita akan nampak dia tetap sempurna ^_^

izzah said...

@Aisyah hani

hahha..betul gak erk..
nak ajak bergaduh pun tak leh...
hehehe...
tapi ok gak..
jadi pendamai..

izzah said...

@`mrs azmi~
the reality is..
ketidaksempurnaan itu adalah satu keunikan...
terima seadanya dia..
:)

julietchun said...

best ke citer ni? tak sempat nak layan :C

LotsOfLove-Pearls said...

popularnyer citer nie..

semalam kwn i call.
tapi kejap jek coz nak nengok citer nie..

adeh..

Abd Razak said...

Salam...

Saya ni tidak tahu menahu ttg cerita tu..tak tgk tv..:):)

pa pun tiada manusia yg maksum kecuali Rasulullah..

izzah said...

@juliet

kalau dah melayan..jadik best jer..
huhu..
tak per..sat2 lagi mesti dia buat ulangan...

izzah said...

@LOL

hehehe..
kalo dah kawan u sanggup letak tepon tuh..maknanye agak berkesan lah citer nie..
:)

izzah said...

@Abd Razak

suka2 jer tengok..
mmg nobody perfect...

~Cinta Cukulet~ said...

kalau 'adam' macam yg izzah sebut tu (baik...berpelajaran...ada personaliti...berkarisma etc..) saya rasa saya dah jumpa sorang..haha..mmg baik sangat. But I guess bukan senang nak dapat kot...nk dpt yg baik kita kena jadi baik dulu :)

izzah said...

@cik CC
ooo..ada yerk..
ingat ada dlm mimpi jer..
:)
perempuan yg baik untuk lelaki yg baik..
rite!

Ku Tak Sempurna said...

aku dah jumpa ADAM!! aku dah jumpa ADAM!

.
.


hihihi... sila JELES :P


.
.


:P


errr... ya.. setakat jumpa je la... hihihi

izzah said...

@KTS
wah..
.
.
.tolong!!!!
.
.
.
aku jeles sangat!!!
.
.
.
wek!!
tipu ko jer..
ahahhaha...

pusat said...

terkejut pusat baca topik..... nak jumpa ker.... jom.. hahahaah