Thursday, May 20, 2010

Mistik @ Misteri Nusantara...(sangat)!



Siapa pernah dengar bunyi kucing mengiaw malam-malam?
erm..
kalau tak pernah..cuba bayangkan...
dalam suasana yang agak sunyi...
titibe..dengar bunyi kucing...mengiaw..ala2 miang nak mengawan tuh..
seram tak???
(seram..seram..seram..)

sebelum nie..saya tak seram sangat..
(yer ker...????)
betul..siaya anggap..memang kucing tuh tengah menggatal la tuh..

tapi..
pada suatu hari......
kawan saya pun bercerita..

"kalau dengar bunyi kucing memalam nie..cuba tengok bebetul...kucing tu mengiaw ke arah apa???.. kalau dia seekor jer..takde kucing lain...so..paham2 lah..."

erk...
(paham2 ape?)

alamak...i pun tak tergamak nak tulis..apa yang kucing tuh tengo@nampak..

so..
korang fikirlah sendiri yer...

adakah ini fakta??
atau auta???

10 comments:

arryani said...

kalo dia mengiau sekor2..maknenya dia mengiau kat tikus kot..

Tak de kucen lain, tikus pun jadik lah..kihkihkih..

Abd Razak said...

Salam..

Dia tgh cari pasangannya tu..:)

julietchun said...

kucing hitam lagi seram :P

KRAZE ENTERPRISE said...

dia lapar la...

izzah said...

@arryani
tikus erk???
betul jugak..tikus kan kecik jerk..

hehehehe..


@Abd Razak
carik pasangan malam2..hehehe..
kucing zaman sekarang....
:)

izzah said...

@juliet
seram..meremang bulu roma..
pas post entry nie mlm tadik..
titibe ada kucing mengiaw kat luar..
erkkk...
tidooooo....!

izzah said...

@KRAZEN

lapor...?
sian dia..
tapi siapa berani kuar mlm2..pas kul 12??
takmo..

pusat said...

kalau anjing lg seram.... org ckp dia menegur benda lalu...

izzah said...

@pusat
wah..lama tak nampak pusat..
tu la..selalu dengar citer anjing..tapi rupanye kucing pun cenggitu gak..

Ku Tak Sempurna said...

errrr... aku tak dgr pun kucing tu mengeow

.
.


ko sorang je dgr... errr apakah??


hihihi... :P