Wednesday, March 23, 2011

--takde pape--

Kain pelekat..lalalala..
kain pelekat..lalalala..
kain pelekat...dipakai pelbagai gunaaa....

glemer kain pelekat...
kenapa tak de lagu kain batik erk...
kain batik lagi glemer...
siap ada batik 1Malaysia lagik..
(sumer benda pun nak di 1Malaysiakan...yang sebenarnye lah..)

pe citer sebenarnye????
tak lain tak bukan...
mari menggosok baju batik...
bukan kain batik...
kalo kain batik takyah susah payah nak gosong..
sarung jer...
baju batik nie..bercinta nak menggosoknye..
pastu bukan main senang dia nak berkedut balik...
ish...
pe leh wat..
dah setiap khamis kena pakai baju batik...
layan kan jer lah yer...

selamat hari khamis korang!!!
:)
ngeee

2 comments:

Ku Tak Sempurna said...

dah berapa kurun aku tak membatikkan diri. sbb tu la. dah lah lama nak menggosok. pastu, pakai sekejap dah berkedut.

.
.


apa kata ko tulun gosokkan sekali baju batik aku. hikkssss

:P

izzah said...

@KTS
dah lama ko tak membatikkan diri?
mcm kek batik pun ada bunyinyer..
gosokkan baju ko??????
.
.
.
apakah????
.
.
bagi aku jer la baju ko tuh..
kita sama saiz kan..kan..kan...
ngeeee....