Monday, March 28, 2011

Mahu privacy sikit jer!!

Aduh...
kenapalah tak mahu dengar cakap???
berapa kali nak saya bagitau...
lebih 10 kali dah diedit..
masih lagi sama macam dulu...
macam dah kena gam dengan gam gajah gamaknye...
apa lagi nak kena buat nie...
pening kepala saya...
saya mahu sedikit privacy..
tulung..tulung...

Alkisahnya,saya nak hide kan address blog saya kat fesbuk...dah banyak kali saya delete,save change tapi masih jugak keluar alamat blog tuh...buat jadi private pun dia tak private jugak...pening lah saya dengan fesbuk nie...fening...fening... 

10 comments:

Anonymous said...

Kak tie cuba buat... memang tak boleh.. macam ada something wrong.

Cuba Izzah pergi kat private setting, pastu klik kat customise setting, kendian,klik kat bahagian website tu, custom privacy(make this visible to - only me)... pastu suruh kawan tengok. Nampak tak...

Anonymous said...

Kak tie dah test guna akaun kawan... menjadi. Izzah cuba buat yang kak tie suruh tu..

Izzah said...

@Kak tie..
yer ker???
thanks..
nnti kita try buat erk...

Izzah said...

@Kak Tie

akakkkkkkkkk!!!!!
sayanggggggg akak!!!!!
hehehe..
dah menjadi...
tqvvm!!

nahmy said...

mmg tak paham...sbb fesbuk pun takde saya nih

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Nak tulong pun tak boleh, saya seperti Nahmy...

maza said...

eer.. dah cuba guna liquid paper?

hehehehe

Izzah said...

@nahmy

hehehe...
takde yg bagus pun ada fesbuk nie..
kdg2 byk buat pening kepala..
:)

Izzah said...

@Abd Razak

waalaikumsalam ustaz...
takpe2..kak tie dah tolong kita..
thanks for u'r concern...
:)

Izzah said...

@Pokcik Maza

Pokcik!!!!
haip!
liquid paper takleh guna kat skolah..
hehehehe..