Friday, March 18, 2011

Yuuuhoooo...Sg. Congkak

Bangun pagi dengan penuh harapan...
Hari yang cerah...hari yang cerah...
Pukul 7 jenguk luar..
Nampak ok...
Alhamdulillah...

Sampai-sampai kat Sg. Congkak...
Saya dongak ke langit...
Langit yang cerah
Maka boleh lah kami mandi-manda....


piknik dan bersuka ria...



posing2..dan solat...


bila dah puas berendam kitorang pun balik...
yang bestnye...
takde org lain pun kat situ..
kitorang jer yang bersakan-sakan kat situ...
rasa macam..
Sg.Congkak itu kami yang punya..muahahaha...
dan..
dalam perjalanan balik...




Barulah hujan turun...
Alhamdulillah...
maknanya...
Allah dengar doa saya..
:)






7 comments:

kayteeze said...

Salam Izzah....

Sg Congkak tu di mana, ya ? Kak tie tak tahu laa... Dah lama tak main air. Seronok lak nampak.

izzah said...

@kak tie

salam kak tie..
sg.congkak kat hulu langat..
dekat2 dengan Ampang..
hehe..mmg seronok...
:)

maza said...

amvoiiii.. seronoknyaaa....

mandi sampai kecut?
hahahha

Ku Tak Sempurna said...

adalah satu kesalahan BESAR bila tak bermain congkak di sg congkak


:P

izzah said...

@Pokcik Maza

kecut jari kaki jer..
hehehe..

seronok sangat!!!!

izzah said...

@KTS

ala..
salah ker....???
tak de orang saman pun...
hehehe..
aku carik2 gak congkak...
tapi tak jumpa!
tipu betul..
nama jer sg.congkak..
tak ada pun congkaknye...
ngeee...

yuliang11 said...

sungai congkak is a very nice place to visit!