Tuesday, March 31, 2009

aKu WaNitA

AKU WANITA PUNYA HATI NURANI
YANG TAK DAPAT DI BOHONGI
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga
MyEm0.Com
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

MyEm0.Com
Cintaku ini anugerah terindah
Dari Yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza


Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
MyEm0.Com
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Aku wanita….
YANG HANYA PERLU KAU FAHAMI
MyEm0.Com

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Aku wanita

MyEm0.com


10 comments:

ku tak sempurna said...

aku pun wanita juga :D

Pu3 said...

pu3 masih gadis.
belum wanita lagi.
hehehe.

izzah, macam ada sumthing je yg nk disampaikan.
anything?

LotsOfLove-Pearls said...

LotsOfLove jugak wanita ChanteQ..
punya hati.. bla,, bla..

huhu..
aku suka ini lagu coz kata2nyer very the power..

layan....

izzah said...

@KTS
Hidup Wanita!!!!!
(*V*)

izzah said...

@pu3
wanita=gadis
Gadis=wanita..
boleh la tu..
nanti kita wat lagu 'Aku Gadis' plak..hehhe

anything???kena selam lubuk hati paling dalam..ewaaahhh..

izzah said...

@LOL-Pearls
best kan lagu nie...
membelai2 jiwa raga ku..
hehhehe

layan....

LotsOfLove-Pearls said...

Jiwa dan ragaku pun dibelai2 hooo..
madahnya very the puitis..
besh amat..

thanx for da words friend..
Love ya!
Im doin well..
so tired hooo..
my mata very the sepet coz of nanges 4 jam smlm..
huhu..

nahmy said...

luahan hati nurani wanita yg sangat mengusik jiwa...semoga jiwa yg kosong tu akan terisi jua akhirnya..cuma 'pengisian' perlulah yg benar-benar menawan jiwa!!..insyaAllah

izzah said...

@LOL-Pearls
bukan mata ko mmg dah sepet ke..hehehe
smile alwiz..
i'm here with u dear friend..

izzah said...

@nahmy
i like your words..
'pengisian' perlulah yang benar-benar menawan jiwa'
yes..u're right!
ameen..insyaAllah