Sunday, March 22, 2009

Merah kejar hijau kelabu jatuh?

Nampaknye soalan teka teki pertama yang saya bagi masih belum ada yang nak bagi jawapan. Atau sebenarnye ada yang tahu tapi tak nak menjawab?tak pe saya dah bersedia memberi jawapan nye. The answer is.....




itu lah jawapannya..merah(bara yang terbakar tu)kejar hijau(ubat nyamuk yang kaler hijau tu ler) kelabu jatuh (abu ubat nyamuk yang jatuh tu..)

hehehe..berpuas hati dengan jawapan yang di beri?tak de bantahan yer. Masa saya mula2 dapat soalan teka-teki ni pun tak dapat jawab..kwang..kwang..kwang..

1 comment:

LotsOfLove-Pearls said...

wahahaha..
betul ar..
xterfikir lak..

tanyalah lg..
aku jwb..
huhu..