Sunday, March 22, 2009

Rahsia Hati Siapa Tahu?

Entah berapa kali ku cuba,
Membohong hatiku ini,
Hebat dilanda rindu padamu,
Namun semua harapan....

Kelmarin,mimpi itu datang... Semalam mimpi itu bertandang... Mengganggu warasku...Mengocak tenang di hatiku...


Apakah salah jika aku menyinta,
Apakah salah jika engkau ternyata,
pujaan hati,belahan jiwaku ini,
Aku wanita,aku kaum hawa,
yang memang rapuh hatinya...


Aku belajar menjadi rela, Belajar menerima segala takdir dan suratanNya...Mimpi itu mainan tidur semata..Mimpi itu ilusi syaitan yang menyapa...mahu mempermainkan hati wanitaku..mahu melemahkan kekuatan yang ku bina...

Desir pasir di padang tandus,
segersang pemikiran hati,
terkisah ku diantara,
cinta yang rumit...

Mungkin tidak tergambar.Mungkin tidak terbayang,resah di hati pada pemikiranmu..kerna rasa yang dikongsi tidak sama,tidak mungkin juga serupa...walaupun musim itu pernah ada..

Maafkan bila ku tak sempurna,
cinta ini tak mungkin ku cegah...

Bila rasaku ini rasamu,
sanggupkah engkau,
menahan sakitnya,
terkhianati cinta yang kau jaga...


aku memang terlanjur menyintaimu..dan tak pernah ku sesali itu...


MyEm0.Com

9 comments:

Tie said...

Napalah sayu sangat tu..??

Ceria2 sikit laa.....cinta kat sapa..? kena cinta kat diri sendiri dulu...baru boleh bagi kasih sikit kat orang lain...he he..

LotsOfLove-Pearls said...

aduh duh..

medley ea?
huhu..
naper nie?
hati terusik ker?

suka lyric lagu "bila rasaku, ini rasamu.."

b happy dear friend..

aku tujukan lagu terbaru siti nurhaliza
'pada cintanya' utk izzah..

lagu tu besh..
senyum bah k..

munira said...

hish....sham ni....
teror ar....mentafsir lagu...

Kujie said...

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

izzah said...

@Tie
cinta pada siapa yer???
saje layan emo jer kak..

izzah said...

@LOL
lagu citer spaQ erk???
besh..besh..

Ku tawarkan cinta
Kau balaskan lara
Tapi aku redha
Ku yakin kudratNya
Tidak ku memaksa
Malah ku percaya
Cinta penakluk semua

Aku wanita
Bukan boneka
Ku tidak akan melutut pada ego si dia
Aku percaya ada cahaya
Melindungi si pencinta..

izzah said...

@Munira
bukan mentafsir lagu..
tapi tafsir mimpi sendiri..huhuhu

izzah said...

@Kujie
suka gak lagu tu..sempoi jer kan...

fazemy said...

Jiwang sehhh...suka lagu rossa..mendayu2 je lagunya..