Wednesday, March 18, 2009

teka teki teka tekuk..

Permainan zaman kanak-kanak, sampai dah jadi cikgu pun suka gak main teka-teki. Sajer nak hilangkan bosan mengadap kerja,kata orang sambil mnyelam, minun air. Sambil buat kerja,curik-curik bukak blog...huhuhu... ini adalah teka-teki yang di beri oleh seorang murid tahun lepas. Dia memang ada banyak teka-teki,kadang-kadang tak terjawab di buatnya. Soalan senang je..

1) Merah kejar hijau,kelabu jatuh..apa bendanye yer?
2) Saya ada 3 mata,tapi hanya ada 1 kaki (alamak soklan kacang botak..)
3) bila datang dengan bunyi,bau takde..bila datang senyap sunyi,bau ada..


huhuhu..senang jer kan..jom try jawab bersama2..nak hadiah?erm..akan di fikirkan kemudian. Mungkin kepada sesiapa yang paling cepat dan tepat akan dapat hadiah istemewa..hehehe..

10 comments:

~wAniE~ said...

meh sini kawe jwb..hahhahaha..
soalan1 x tahu..soln 2 trafic light, soalan 3 kentut...hhahahhah

LotsOfLove-Pearls said...

1) Merah kejar hijau,kelabu jatuh..apa bendanye yer?
**Sungguh aku xder idea..

2) Saya ada 3 mata,tapi hanya ada 1 kaki (alamak soklan kacang botak..)
**Same answer with Wanie.. Betul tu. aku sure..

3) bila datang dengan bunyi,bau takde..bila datang senyap sunyi,bau ada..
**Jawapan Wanie betol.. huhu..

**Jawapan aku maner??
**ngeeeee..

izzah said...

@wanie
@LOL-Pearls

jawapan korang mmg betol..tapi no 1 masih takde jawapan ker?hahahaha..korang bukanlah pemenang nye...korang pengalah..ngeee

en_me said...

ammvoiii.. akak suker kentor erk.. ehehe

izzah said...

@en_me
kentut bagus untuk mengeluarkan angin dalam badan..huhuhu

fairusozza said...

apa agak nye jawapan soalan satu yang mcm susah tu ye...

izzah said...

@fairusozza
nak tau jawapan ker???hehehe tunggu... ;)

王菲Fay said...

That's actually really cool!!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

I LOVE YOU said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

ruru said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優