Monday, July 6, 2009

Munajat Cinta

Malam ini,

ku sendiri,

tak ada yang menemani,

seperti malam-malam,

yang sudah sudah


Hati ini,

selalu sepi,

tak ada yang menghiasi,

seperti cinta ini,

yang s’lalu pupus


[Chorus:]

Tuhan kirimkanlah aku,

kekasih yang baik hati,

yang mencintai aku,

apa adanya


Mawar ini,

semakin layu,

tak ada yang memiliki,

seperti aku ini,

semakin pupus.
Kredit:
lagu best from ahmad dhani (dewa) dan The rock...nak layan lagu nie??? leh singgah kat blog pu3 kirana..okeh...laaaaayyaaaannn......

6 comments:

kayteeze said...

Errk !! Sepi ??

Amboi... janganlah gitu... meh kak tie temankan, ekekeke...

izzah said...

@kayteeze

sajer jer la kak tie...
macam best je layan lagu nie masa dok menjengok blog pu3 tadik...
hahahahha..sepiii kerrr????

- jinggo - said...

saya pernah membaca novel
SEPI ITU INDAH..

LotsOfLove-Pearls said...

nak dengar jugak ar lagu nie..
mcm best jer....

izzah said...

@-jinggo-
best tak novel tu???
saya pun novel addict gak..

izzah said...

@LOL
dengarlah...best tau...suka..suka..suka...