Monday, December 15, 2008

Usahawan muda?hehehe...

Ini adalah sebahagian daripada aktiviti anak2 buah saya sepanjang berkampung dirumah mak saya..almaklum lah sekali-sekala berkumpul..ada jer aktiviti2 yang dorang buat...memang jarang2 la nak tengok rumah teratur bersih...adengan2 di bawah nie..ala2 nak jadi usahawan muda la..hehehe..dalam bermain tu..sebenarnye dorang nie belajar gak..belajar nak jadi usahawan..hehehe..



barang jualan untuk lelongan..





"lelong2..satu singgit...satu singgit..cepat2.." sebuk betul makcik berdua nie menjual...




sempat buat peace plak2 makcik2 nie..kat belakang tu sebuk menggodek laptop saya...




2 comments:

Tie said...

Wah!! Bagus tu!! Nanti nak suruh budak2 tu jual barangan mereka tu...tapi....mesti mereka tak mau punya....budak2 tu lain macam je perangainya...

izzah said...

hehe.tu la sebab..namanye pun budak2 kan kak tie..