Thursday, February 5, 2009

What is your 1st Impression?

Apa impression pertama korang bila tengok muka minah nie(yang dewasa yer bukan kanak2 itu)?adakah muka seorang yang garang macam nak makan orang?atau orang yang sombong macam tak ingat dunia nie ada ramai lagi orang lain?atau muka orang yang suka buat hal sendiri jer?atau seorang yang berlagak macam bagus sangat jer atau...(berapa banyak atau lah)...saje jer saya nak buat bancian..sila membanci dengan seikhlas hati..huhuhu...

12 comments:

fazemy said...

Ish..td dh taip pnjg2..tk kluar plak dia. Eee...Izzah kan tu. MMg muka keibuan keguruan keustazahan la..smua ada padamu..

izzah said...

@Fazemy
huhuhu..adakah tembakan ko mengena sasaran..hehehe..ada org ckp muka i mcm org sombong..sedeyyyyy tau!!!mcm sombong ker???

LotsOfLove-Pearls said...

Care!
Lovin'!

izzah said...

@LotOfLove-Perls
aku kena memaniskan mukaku agar org tak salah anggap lagik..tapi aku tak berniat pun menyomboongkan diri..tidak sama sekali...isk..isk..isk..

LotsOfLove-Pearls said...

Naper?
org ckp u sombong ker?
Biasa ar tue..
LOL p0wn selalu kena gak coz tahap keseriusan yang amat..
hehe..

www.katobengke.com said...

hello izzah........
pa kabar....
boleh knalan.........

ku tak sempurna said...

agak serius... klu tak senyum, mesti org igt sombong... (ikhlas hati ni... jgn cepuk aku dah la ya)..

pandai je aku mengata org... hikhikhik

manje said...

salam izzah

hehe em raut muka tu nmpk serius
dan ada sikit garang ar kot... :)

pusat said...

gggg...ggg.... emm...ggg... gggaaaa......gaaaaarrrrrfu... uiks... tak bani ler....

izzah said...

nampaknye..confirm ler nih..aku memang berwajah org garang2..huahuahua..syukur jer la..dah memang ghupe nye gini..hahhaha..

fazemy said...

Izzah..ur muka kan mcm sorg member i tau. Sejibik. Takdelah nampak sonbong. Nampak cam solehah gitew. Lgpun dont judge a book by its cover. Ko kan "pendiam"..haha

izzah said...

@fazemy
hahaha..aku pendiam..hahahaha..mesti kalau kwn2 aku baca dorang gelak terguling2..

emy,solehah to be..hehehe..semua pun ada impian mcm tu kan..